2013年7月30日 星期二

第一天戴cb6000的感覺

試過唔同尺寸的蛋蛋環後,终於選到最fit自己size, 戴得最舒服的環,另外參考了網上的意見,在蛋環及鳥籠都塗上了潤滑液。在家中行走,坐下,都不會感到不適。

接著便挑戰一下自己了,看看到底勃起時會有什麼感覺,開咗隻四仔嚟睇,雖然虫虫虫頭有點充血現象,但由於鳥籠係向下彎的關係,根本不能勃起。還好的是也不會有太辛苦的感覺,只像平常穿了緊身牛仔褲時,想勃然又被褲頂住一樣。

然後是小解了。第一次小解時參考了網上意見,像女仔般坐下如廁,以免貞操鎖預留嘅小便縫對不準虫虫口而攪到一褲都係。而且虫虫已被迫彎向下方會陰方向,坐著去會比較方便。戴了三個鐘頭後第一次如廁,連小解都使我有重奪自由的感覺。第二次是沖涼前,這次選擇站立去,果然令甘液四圍淺。我拍了一條片,有興趣可以嘗試聯絡我send俾大家。

沖完時拆下清洗,然後又戴上,打算一直帶著睡,點知上床時老婆問我今日我生日,想唔想做。又不能說不做,但又怕俾佢發覺,於是主動爬上佢身親佢,自己就位以免俾佢碰到下面咁硬嚟貞操鎖。用口服務完佢全身後,推說明早要返工便睡了。要命的是自己其實都好想做但又渲洩唔到,到半夜起身入廁所開鎖DIY, 终於一洩如注,可以安心睡覺了。

解鎖前在漆黑嚟環境月閃光燈影了在鳥籠中受盡壓抑,等待爆發嚟虫虫照,分享俾大家

沒有留言:

張貼留言