2013年8月1日 星期四

第一項挑戰

大致上已習慣了長時間配戴貞操鎖,不過未真正試過無間斷地帶,因為呢兩日沖涼時都有除出嚟洗,亦試過忍唔住拆出嚟打飛機渲洩。很諷刺地,自從帶咗佢之後,由於無時無刻都能感到虫虫被擋著,性慾比無貞操鎖時更強。始終用鎖鎖著而鎖匙又貼在貞操鎖上,意志力稍為不好便想拆出嚟洩慾,但又唔敢收埋條匙,唔想萬一唔見咗條匙而上港聞版。

配件中除咗金屬鎖外還附有5個膠鎖,原理像索帶一樣,鎖好了要開時便得剪掉。既然係咁,不如我直接用索帶la, 不但比較輕,而且size較細。原本我無將索帶索到最盡,留咗d位俾自己開鎖時可以俾剪刀入,不過我唔想我咁容易就開到鎖,所以我最後仍索盡了它,這樣我便不會咁易開到鎖了。

由琴晚計到依家,我已經無間斷戴了超過20小時。 由於明晚約了朋友食飯,而戴上了貞操鎖後,我很難不沾污褲子地站著小便,又唔想食完飯後用餐嘅廁格,所以聽日放工時會暫時脫下它。

附上未換鎖的相及已戴20小時後的模樣嘅相。

沒有留言:

張貼留言