2013年8月1日 星期四

不能勃起的高潮射精

已連續經戴了貞操鎖超過25小時,半夜實在難敵性慾,已到了非要發洩不可的地步。

看過其他網友嘅心得,說戴上cb6000後雖然唔可以勃起,但仍可以達到高潮而射精,方法有兩種。

第一係反方向自慰,平常虫頭是向肚臍方向套弄的,現把虫虫向會陰方向,捉住鳥籠,下上下上咁套弄。雖然咁樣另我感到很爽,虫虫口部亦流出不少前列線液,但我還是不能射精。

第二係用震蛋。以前都有試過綁震蛋在虫虫頭,但只有騷痲感,並無高潮。反正我有支AV仙女按摩棒,現在又性慾難當,就攞出嚟試下。真係好利害,我也解釋不到為何完全無套弄動作都可以咁爽。放了在鳥籠頭不到十秒,虫虫頭便因為不斷同鳥籠摩擦而有強列感覺,跟住將震動調到最大,精液便不受控制地從無法勃起嚟虫虫口中流出,呢種感覺同射精好唔同,但一樣的好feel。

估唔到平時幫老婆高潮嘅按摩棒,今次幫埋我。唔知平時老婆將按摩棒對住佢粒陰核時,係咪都係有咁嘅feel嘅呢?

沒有留言:

張貼留言